
Nu rundar vi av säsongen med en massa julmys och internetnostalgi!Ina har tittat på den högaktuella frågan om när fan granen ska kläs och bocken ska brinna. Mia berättar om den gigantiska subkulturen med ponnypojkar och Emma myser åt tomtar och trollvrede.Ha det riktigt härligt nu så hörs vi igen…

