
Antonija solar i Spanien, Sandra fryser i Sverige – och allt är som vanligt kaos. Vi snackar bussvåld, Marbella-macho och varför Peplum-toppen borde förbjudas i lag. Plus: Antonijas orelevanskollaps och ett DM som ledde till swish. Och självklart har även vi sett SVT:s dokumentär Smalast Vinner. Vi…







