
Kondomer som lämnas framme, dubbelliv som pågår i flera år, kollegor, bästa vänner, ex graviditet, missfall och bortförklaringar som är så sjuka att man tappar hakan. Kan man verkligen gå vidare efter otrohet - BÖR MAN?! Är det rimligt att kalla likes, kommentarer och DM för otrohet. Dessutom: håll…







