

Vi har svårt att hantera våra känslor. Det menar veckans gäst Deborah Mühlrad, beteendevetare och legitimerad psykoterapeut, som kallar detta för ”känslofobi”. Gamla mönster, ofta sedan barndomen där det kanske var förbjudet att vara stolt, ilsken eller ledsen i hemmet. När vi stöter på dess…