

Favoritavsnitt i repris! Under stora helger blir det extra påtagligt hur tvåsamheten och gemenskapen med andra är det ideal som står i centrum. Tänk om man inte har någon direkt att hänga med? Eller väljer ensamheten för att den samvaro som finns är för komplicerad? Ett laddat och så viktigt…