
De etablerade medierna drar sig tillbaka från den öppna debatten – och vägrar kännas vid någon form av partiskhet i sin politiska rapportering. Varför retirerar de etablerade medierna? Hur ser förtroendet för dessa medier egentligen ut? Och vad händer med ett samhälle vars medier kräver kontroll…


