
För mig har alltid ögonblicket semestern börjar varit ren och skär glädje. Egentligen gillar jag att FÅ semester mer än att HA semester. Om den känslan skulle gå att överföra på den svenska riksdagen och den svenska befolkningen 1938 vet jag inte. Men det var i alla fall då som riksdagen klubbade…