
Ett sista arkivavsnitt innan vi är tillbaka med nya grejer nästa söndag. För några år sedan stannade jag och Daniel till i Vallentuna norr om Stockholm för att sätta oss ner med Bo Eriksson i hans bibliotek. Vi hade åkt dit för att prata om Monster! Bo är en av våra favorithistoriker och det är…