
Guiseppe Capocci kände sig mycket orättvist behandlad av Italienska myndigheter. På Juldagen 1947 begav han sig till Italienska ambassaden för att skipa rättvisa…Obs! Jag har vid några tillfällen råkat säga Vansbro sjukhus, men rätt är förstås Långbro sjukhus. Källor:De döda måste tala av Otto…







