
Omg vi har gjort trettio avsnitt? ÄLSKAR ER! Det här avsnittet mår Laki skit, Carl har damp och ska starta ett äldreboende för influencers. Greta Thunberg har blivit bortsläpad och objektifierad, Lovisa tror ingen hade brytt sig om hon hade blivit bortsläpad. Varför är en dement kåt pappa äckligare…





