
Har tjejerna löst deras bråk? Melina är väldigt besviken på Ellinor, något de pratar ut om i veckans avsnitt. Efter 3år har nya, sämre sidor, visat sig. Reder tjejerna ut sina problem? Eller ligger dem kvar och puttrar?Är det bara one way or no way? Vilka är deras sämsta sidor? Hur visar dom sig?…







