
I det här avsnittet funderar göttegömmorna mycket över hur dom inte har blivit stöttade genom livet, men också hur dom själva stöttar en vän. Vad är skillnaden på att peppa sin partner eller att vara egoistisk? Är Ellinor trots allt en dömande besserwisser som bara är motvis, eller tänker hon bara…







