
Hur gör man när man ska börja ett nytt jobb, där man redan har en crush på sin blivande kollega? Släng in ett giftermål i bilden. Och där har ni veckans dilemma för göttegömmorna! Kan man bara vara kär i en person samtidigt? Ska man berätta för sin man? Ska man jobba kvar? Kan ni inte vänta…







