
En lyssnare har börjat dejta men har insett att det finns två dealbreakers. Vad tycker göttegömmorna om det? Håller dom med? Om inte, vad är deras dealbreakers? Är det OK om ens partner är kriminell?Kan ni inte vänta till nästa torsdag eller vill ställa en lyssnarfråga? Gå in på Instagram och följ…







