

Blåvitt är i krisläge och Janlind rapporterar från stämningen i katakomberna efter matchen. Vi pratar också med supporterklubben Änglarnas ordförande Adrian Pihl om hur han hanterar detta känslomässigt, och om vad som bör hända framåt. Vi tar oss dessutom till Hisingen och intervjuar Felicia…