
Det blev GAIS som gick vinnande ur derbyt mot IFK Göteborg, men ett derby är väl inte slut bara för att matchen har blåsts av? Vi snackar igenom hela matchen och mycket runt omkring. Vilka spelare förtjänar att hyllas? Vilka supportrar lät mest? Och hur känns det att vara GAIS:are idag? Den sista…



