
Den allsvenska säsongen är över (för våra lag) och det slutade med minst sagt dramatik för ett av lagen. IFK Göteborg klarade sig kvar med minsta möjliga marginal och det avhandlas givetvis. Vad är det som är fel i den klubben? Varför misslyckas man ännu ett år?I stans grönsvarta lag är det däremot…



