
IFK Göteborgs omstart efter sommarlovet blev allt annat än lyckat.Uppe i Solna på Strawberry Arena föll de blåvita tungt mot AIK där inramningen dock höll högsta, högsta klass.På plats uppe i huvudstaden var Joel Besseling som ger sin syn på matchen.I studion i Göteborg sitter Philip Trollér och…



