
Öis har suttit i förarsätet länge och haft sitt allsvenska öde i egna händer.Det har man inte längre.Mot Västerås blev det förlust med 0–2 efter en bedrövlig start på matchen.En start som sågas rejält av Philip Trollér och Fredrik Janlind i studion.Där duon går igenom matchen, vad gick fel och vad…



