
I omgång efter omgång har Öis haft sitt allsvenska öde i egna händer.Efter en formdipp och nu 0–2 hemma mot Kalmar FF är det klart att det inte blev någon direktuppflyttning i år för de rödblå.Det blev en ny tuff käftsmäll, i studion sitter Philip Trollér och Fredrik Janlind och snackar ner…



