
Joel Besseling och Robert Laul är på plats i Dallas för att följa det svenska landslaget och här kommer en rapport från det första dygnet på amerikansk mark:• Pappfiguren med Gustav Lundgren-motiv försvann i bagaget – men har ankommit till USA• Sverige hade öppen träning – vad drar vi för…



