
Philip är i bebisbubblan och vi skickar ut ett förinspelat avsnitt (från sensommaren) där vi djupdyker i våra kylskåp. Vad finns alltid? Vilka är våra basvaror? Och vilka maträtter kan vi alltid slänga ihop? Hur ser en standardhandling ut? Dessutom leker vi leken: Har du det i kylskåpet eller…