
Vi är åter samlade efter jul/nyårs-ledigheten och vi snackar om vad är egentligen januarimat, hur lagar man god mat från frysen och vad är det godaste Micke åt i London. Dessutom snackar vi Orange Chicken, Dim Sum och leker leken: Tack och hej eller hänga kvar. Som om det inte vore nog blir det…