
Manchester United verkar vinna dragkampen om Lilles 18-åriga supertalang Leny Yoro. Är han värd den rejäla summan som United budat? Och borde Real Madrid (och Liverpool) gjort något annorlunda? Samtidigt på annan ort vill Barça värva dubbla spanska EM-hjältar och Atlético ett gäng anfallsess.…





