
Var ska vår supersvensk egentligen bli av efter succésäsongen han haft? Chelsea har värvat Delap, Arsenal verkar gå för Sesko och Liverpool har lagt sina pengar på Florian Wirtz. Kanske kan Atletico Madrid vara ett alternativ? De verkar i alla fall blandat sig in i leken på allvar. Dessutom följer…





