
Alexander Isak har av allt att verka meddelat Newcastle att han inte längre vill vara kvar. Något som i högsta grad innebär att Liverpoolryktet lever. Borde Newcastle rent av sälja sin missnöjda stjärna och kanske ersätta honom med en Benjamin Sesko? Även om de fortfarande sitter med alla kort på…





