
Svenska landslaget har landat i Dallas. Inside Blågult var förstås på plats och tog emot spelarna i ett sällan skådat extremväder. I dagens podd: *Kostym vs träningsoverall? Folket och podden ger sin dom. *Syndafloden i Texas. *Sportbladets mardrömsbesked: ”Ville åka hem” Medverkande: Per Bohman &…





