
Är det ett fönster till andevärlden eller är det stessrelaterat? Det är den ständiga frågan... Karolina pratar också väldigt mycket med sig själv :/ Sorgligt ju. Sofia beter sig jävligt knepigt om nätterna och inbillar sig saker. Mannen i hatten är bara ett steg bort. Tjejerna är också trötta på…







