
VI FIRAR TRE ÅR!!! Men glömde att nämna det i podden, aj då. Men vi är otroligt glada och tacksamma för dessa tre år tillsammans med er - världens bästa och finaste lyssnare! Det har också blivit ett frisör-event som varade i sex timmar och det råder delade meningar om vad frisör-Patrik egentligen…







