
Sofia har fått en overload på kändisar men Karolina påminner om tacksamhet. Även då gällande påsk! Hur gick det i Värmland, kom det någon påskhare? Varför är det inte Karolinas fel att hon ”hamnat” hos inkasso? Och varför är Sofia inte förvånad över sina dubbla inkassokrav? Och varför är hon i bråk…







