
:) eller : )? Sofia har läst in ljudbok (Hur fan gör man slut av Emma Arpstrand) och är som vanligt rädd för att bli hungrig. Om knivar i fickan och att det kanske blir en våffelbebis. Om att bli utbränd av öppna kontorslandskap och förnedringen att behöva sitta och jobba i lekstugan. Är det okej…







