
Nadia Kandil gästar podden! Hon har skrivit sin debutroman ”han kom hem och sa det är slut”. Tjejerna snackar om att våga vara besvärlig och inte omtyckt av alla. Och om fasaden av att vara cool. Nadia är frustrerad över obegåvade recensioner, även om de är positiva. Och: Vad är det egentligen för…







