
Det är jobbigt att bli vuxen om du förknippar det med att förlora din frihet och istället får ansvar och behöver göra saker som du "inte vill". Hur gör man för att hantera de jobbiga känslor som kommer med att bli äldre? Hur kan man lära sig att se annorlunda på framtiden? I det här avsnittet…