

❓💬 Sorg, skam och prestationsångest. "Skam är en reglerande känsla. Du ska inte bete dig så... skam reglerar oss. Om du har hälsosam skam så betyder det att du inte vill ha den känslan igen." 💔 Hur slutar man prestera i sin relation? 😳 Varför kan jag inte släppa pinsamma minnen? 😤 Går det att…