
• ”Sjukt underhållande” • "Torrare än fnöske" • "Såg inget tränarmaterial" Äntligen är Allsvenskan tillbaka! Pontus Wernbloom gästar podden och pratar om den första omgången efter uppehållet. Om Blåvitts fortsatta kräftgång, underhållningen på Gamla Ullevi och Kalmars knall mot AIK. Dessutom…





