
Eftersom Per Bohman är på semester åkte Robert Laul till Årsta IP för att prata allsvenskans 15:e omgång med Hammarbys tränare Stefan Billborn. Det blev ett samtal om AIK vs Daniel Sundgren, om Astrit Ajdarevics utbrott, om Uwe Rösler är allsvenskans mest arrogante tränare och om Blåvitts felaktiga…





