
I vårt mest diskutabla avsnitt hittills så avslöjar vi att krig är tråkigt. Det är nämligen skittrist! Tänker du dig krigsavgörande skeenden som snäviga pansaroperationer/enskilda hjältar/snillrika generaler som i ett slag avgör en kamp mellan stormakter? Tänk om! Det trista, gråa och osexiga är…







