
Krisen har gett några ett omättligt sug efter mat och fått andra att tappa aptiten. Frågan är om den här perioden av isolering kommer att förändra våra ätvanor på något bestående sätt? Blir det ett uppsving för hemmamiddagen som dagens höjdpunkt? Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Väntar…







