

Att sätta ord på känslor och tankar är en hörnsten inom det terapeutiska arbetet. Genom att formulera sig så kan få syn på sitt känslor. Men när det talade ordet står i vägen kan man istället skriva. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app. Det menar psykologen och författaren Jenny Jägerfeld…