
Annika Lantz radiobrevväxlar med dramatikern och författaren Martina Montelius. Idag handlar det om "bra tv" och rätten att få tycka synd om sig själv. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app.

Annika Lantz radiobrevväxlar med dramatikern och författaren Martina Montelius. Idag handlar det om "bra tv" och rätten att få tycka synd om sig själv. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app.

Sveriges Radio