
Kära Annika med Olof Wretling: "Jag är typen som pratar hål i huvudet på ambulanspersonal"
Från Lantzkampen
Publicerad 2019-10-23
En radiobrevväxling mellan Annika Lantz och Olof Wretling om fotsmärtor, medicin och röda mattan-fantasier. Lyssna på alla avsnitt i Sveriges Radios app.







