
Inget dödar spänningen för en brandman som ett automatlarm. De kommer ofta mitt i natten och det är sällan det faktiskt brinner. Men ett nattpass får Trausti och hans kollegor ett automatlarm som de sent kommer glömma.Mejla dina lyssnarfrågor till hej@larmviminns.se och följ Larm vi minns på…


