
Brandposten är öppen och Trausti och Brander svarar på era frågor. I det här avsnittet pratar de om den isländska brandmannen, vad man får avstå under beredskap på deltiden och när de gjort bort sig på jobbet.Mejla dina lyssnarfrågor till hej@larmviminns.se och följ Larm vi minns på Facebook,…


