
Nu är det äntligen fredag och det är dags för brandposten! Vem av Trausti och Brander är ivrigast att få åka på larm, vem blir mest "hangry" när de är ute och jobbar och vart skulle de helst vilja resa?Mejla dina lyssnarfrågor till hej@larmviminns.se och följ Larm vi minns på Facebook, TikTok, och…


