
Det är fredag, Hanna är tillbaka i Stockholm och vi har OTROLIGA nyheter! Något vi längtat efter länge är äntligen här, finns det någon bättre fredagskänsla? Kolla på oss i buren hos musikhjälpen ikväll kl 18.00! https://bossan.musikhjalpen.se/haeng-med-mandagsvibe-en-heldag-i-stockholmFölj oss på…

