
Hur gick opponeringen?? Hur kommer man egentligen ifrån känslan av att behandla sig själv som ett projekt som hela tiden kan/bör förbättras? Hur hade vi agerat vid en situation där man blev ombedd att evakuera pga en orkan? Kan man vara överdrivet trevlig mot servicepersonal? Är det hemskt att inte…





