
Andrea är ledsen och rastlös. Mathilda har under veckans gång fått en hel del insikter, både positiva och negativa. Hanna Friberg har givit svar på tal till Stella i deras numera offentliga poddbråk.. Vad tycker vi om allt?? Varför mejlade vi Nyhetsmorgon och bad om att få komma dit typ 8 gånger?…





