
Allt om vecka två i Robinson utifrån Andrea',s Sewits och Juliettes perspektiv! I podden pratar vi om avsnitt 6-10!VAD ÄR DET ANDREA ÅNGRAR?? Hur gick egentligen tankarna kring att rösta ut Madde? Hur kändes det för Sewit att vara utpekad som en svag länk av laget halva laget? Vad är bortklippt…





