
Viiiii ääääär tillbaaakaaaaa med tisdagsavsnitten! På tisdagar släpper vi kortare, förinspelade avsnitt som en liten bonus utöver de vanliga fredagsavsnitten. Idag bjuder vi på ett "Är det så fel att"-avsnitt som blivit lite utav en klassiker. Är det så fel att inte tacka ja till sin drömutbildning…





