
Om hur vidrigt det skulle vara att bo i LA, killar som sminkar sig, vilka P Diddy har legat med och hur utmanande de senaste två månaderna har varit för oss alla tre. Till sist landar vi i den kanske mest rimliga framtidsutsikten: att vi snart hellre lever i GTA. * Det här är ett gammalt avsnitt…







